40.000 de atacuri pe ora

Virusul a afectat deja mai mult de 800.000 de utilizatori ai browser-ului Google Chrome. Mai mult decât atât, acest tip de malware blocheaza accesului la setările browser-ului, astfel încât utilizatorul nu poate sa-l elimine rapid și nici nu poate acces site-uri ale furnizorilor de antivirus.

Mai multe aici.

Un gând despre „40.000 de atacuri pe ora

  1. Nu este primul virus de FB. Pe la inceputul anului am prins un virus tot pe FB care mi-a setat in lista de „follow” and „like” cateva sute de profile FB provenind din diverse tari est Europene, care dupa continut pareau a fi profile adolescentine. Nu am reusit nici in prezent sa dezactivez decat o parte dat fiind faptul ca FB nu pune o lista completa la dispozitie pentru a le putea dezactiva. Computerul nu cred ca mi-a fost afectat pentru ca nici unul din defending systems nu mi-a reactionat.

Lasă un răspuns

