Dezvoltarea personală

Suntem mulţi. Şi avem calităţi. Şi facem mult bine prin intermediul lor. Dar de foarte puţine ori. De ce aşa? Pentru că avem şi defecte. Şi am observat că defectele, chiar dacă sunt mai puţine au un impact mai mare asupra noastră, dar mai ales (şi în mod special) asupra celorlalţi. Şi am mai observat că defectele – puţine la număr – inferiorizează (a se citi limitează) calităţile.

Mi s-a spus că defectele mele – le numeri pe degetele de la o mână (aşa-s eu, subiectiv) – pun în umbră calitățile – reale de altfel şi nu puţine (tot subiectiv) – pe care le am. Cred că mă aflam în “zodia cercetării de sine” (he he he oare exista o astfel de zodie?), pentru că am văzut foarte clar că aşa este.

Şi am realizat că este necesar pentru mine să-mi dezvolt “calităţi contra defectelor”. Licenţa îmi aparţine 🙂 . Calităţi de tip instrumente prin intermediul cărora să limitez manifestarea defectelor. Adică, reacţia dacă apare, să facă implozie nu explozie. În interior pagubele nu-s aşa de mari. Ce mă fac atunci când are loc o explozie? Mai greu. Sau să am în vedere şi dezvoltarea unor calităţi numite supape, prin care să elimin, treptat-treptat, suflul imploziei, ca să nu-l distrug pe subsemnatul.

Lăsând eu gluma la o parte constat că : e necesară dezvoltarea personală.

2 gânduri despre „Dezvoltarea personală

  1. Buna,
    Ascensorul spiritual m-a jutat si imi place foarte mult, si ma bucur ca ati facut un update la el. Astept cu nerabdare toate celelalte articole..
    Fiti binecuvantat/a!

Lasă un răspuns

