Sistem Virusat

Am primit un telefon de la un prieten care mă anunţa că PC-ul meu este virusat. Am negat ştiind că am soluţii de securitate avansate în calculator. Însă, când am ajuns acasă am scanat întregul calculator. Pe partiţia C, unde era sistemul de operare al soţiei şi fetiţei era plin de viruşi. 39 de viruşi. Troieni, Backdoor, Spyware. Tot ce e mai rău. Antivirusul Avast free era pus pe butuci.

A trebuit să şterg vechiul cont de email si messenger de pe yahoo. Am creat unul nou.
Pe cei care au primit spamuri de pe vechea mea adresă de email îi rog să treacă gutapetru@yahoo.com la spam.


Îmi cer scuze de inconvenientul creat şi mulţumesc de înţelegere.

Lasă un răspuns

