Un „speach ciudat”

Acest „spici” l-am tinut cand am fost invitati (cu cativa ani in urma), echipa radio, la Biserica SION din Sibiu.

Cu aceasta onorabila ocazie, am facut/realizat o introducere la un pasaj din Scriptura, pe care l-am expus auditoriului crestin. Introducerea contine titluri din emisiuni existente la acea data in spatiul RVE largit (unele mai sunt si astazi). Iata continutul acelei parti introductive:

Va multumim pentru ca mereu ne primiti in casele dumneavoastra „CU BRATELE DESCHISE„.

Noi, ca echipa radio, dorim ca multe „DESTINE IN DERIVA” sa devina „VIETI TRANSFORMATE„, afland „DRUMUL PACII„, „DRUMUL SPRE CASA„, venind „DIN INTUNERIC SPRE LUMINA„.

Astfel, „RASPUNDEM ASCULTATORILOR„, prin „CUVINTE POTRIVITE„, asa ca „DE LA INIMA LA INIMA„, oferindu-le „EVANGHELIA LUMINA VIETII” pe 89,4 MHz.

As dori ca in ceva mai mult de „CINCI MINUTE PENTRU SUFLET„, sa citim „MESAJUL IUBIRII DIVINE„, „CUVANTUL CARE SFINTESTE„, cu scopul expres de a parcurge „TREPTELE DEVENIRII” noastre spirituale.

Acest text l-am extras din „COMORILE BIBLIEI„.

Acesta a fost textul introductiv. Nu l-am modificat, cu toate ca acum i-as aduce imbunatatiri. 🙂

6 gânduri despre „Un „speach ciudat”

  1. Prietene,

    Comentariul meu nu are legatura cu postul aceasta. Am intrat doar sa te felicit pentru blog. Imi place.

    O zi buna

    Dan Spaniard

    P.S. Ca sa zic ceva totusi si despre postul „Un Speach Ciudat” vreau sa iti recunosc ca nu am putut avea niciodata un astfel de discurs. Mi se par cuvintele cu o incarcatura prea puternica ca sa o pot controla. Deci, te felicit si pentru „skill”-ul aceasta.

Lasă un răspuns

