Eram adolescent cand am dat in biblioteca alor mei de carticica cu titlul de mai sus, de Eugen Frunza.

Mi-au placut enorm multe din cugetarile (maximele) din aceasta brosurica. Ba chiar am invatat in scoala generala cateva dintre ele. Cand se ivea ocazia foloseam „vorbe de duh”. Iata cateva dintre ele:

  • Sunt si capete care stau pe umeri doar pentru a salva aparentele.
  • Cu trecerea vremii se intampla ca unele statui sa valoreze mai mult decat au valorat oamenii pe care ii reprezinta.
  • Orice om inteligent e marginit in felul lui. Nemarginita poate fi numai prostia.
  • Dreptul asupritorului e totdeauna stramb.
  • Am un prieten atat de distrat incat coboara in pod si urca in pivnita.
  • Nu e deloc exclus sa calatoresti cu avionul si sa ramai de caruta.
  • Tocmai oamenii care nu se pot inghiti… se mananca.
  • O piesa proasta trebuie pedepsita, deci jucata.
