Inteligent, dar ce folos

Asa este telefonul meu mobil acum. Mort. Si nu am acumulatorul la mine. Ce sa fac? Tare mi-ar fi trebuit. Asa mi-a fugit gandul la indemnul lui Christos: „ramaneti in Mine”, „despartiti de Mine nu faceti nimic”.

Am telefon destul de bunicel. Evident, fara camera incorporata, ca nu sunt amator de asa ceva, dar cu destule optiuni avansate. Un telefon inteligent. Acum e inteligent dar „fara roada”. Super destept, dar nefolositor.

Asa este si crestinul neconectat la sursa noii sale vieti. Ramanem crestini potentiali, latenti, dar doar atat. Romanul spune „branza buna in burduf de caine”.

Avertizarea nu este de nebagat in seama:

Dacă nu rămîne cineva în Mine, este aruncat afară, ca mlădiţa neroditoare, şi se usucă; apoi mlădiţele uscate sînt strînse, aruncate în foc, şi ard (Evanghelia dupa Ioan 15:6).

Lasă un răspuns

