Studiul Scripturii pe calculator

Studiul Scripturii pe calculator este favorizat de existenta unor mega-programe in domeniu. Eu le zic mega-programe nu datorita marimii lor, ci datorita continutului enorm si de calitate pe care-l detin. Bibliile in format electronic sunt pentru aproape fiecare „neam”. Biblia poate fi citita de aproape orice locuitor al planetei, in limba de origine.

Sunt doua programe foarte bune in acest domeniu:

  • Theophilos;
  • E-Sword.

Ambele amandoua sunt gratis de free. :))

Eu am Theophilos cu Biblia in traducerea Cornilescu, Biblia Ortodoxa si Noul Testament pe intelesul tuturor. Plus o gramada de traduceri si versiuni in engleza.

La Theophilos imi place motorul de cautare avansat. Poate cauta de la cuvinte de sine statatoare de la Geneza pana la Apocalipsa, la cuvinte compuse, sau doar radacina unui cuvant, gasind cuvantul in toate terminatiile si formele sale finale. Cauta mai multe cuvinte intr-un singur verset sau chiar fraza. Rapiditatea cu care sunt gasite sutele de cuvinte in toata Scriptura face din Theophilos cea mai rapida Concordanta Biblica.

Are o multime de materiale ajutatoare: schite, diagrame, harti etc.

Cand am fost la conferinta Radio Moody, la Oradea, am vizitat Institutul Biblic Emanuel. Am fost incantat sa vad studentii cu laptopurile in functiune studiind asiduu. M-am mirat insa ca cei mai multi detinatori de laptopuri erau de gen … feminin.

De foarte multe ori m-a salvat „Theophilos” atunci cand primeam un telefon la radio de la diversi ascultatori care doreau sa cunoasca unde scrie in Biblie despre cutare lucru, sau unde se gaseste versetul x. Theophilos ma ajuta dandu-mi raspunsul foarte rapid. E unul dintre „prietenii” de nadejde foarte dotati.

Iata care sunt adresele web de unde puteti descarca programele de biblie si modulele folositoare:

Theophilos si E-Sword

2 gânduri despre „Studiul Scripturii pe calculator

  1. fetele stiu sa se dea pe langa sponsorul casei (tata) mai bine ca baietii dar cei din urma ajung cei dintai adica la amvoane pastori !!! pe cand ele cu laptopul in banca …

Lasă un răspuns

